1. Se va comunica clientului ca in urma curatarii indicate pe eticheta produsele isi pot modifica dimensiunile sau se deterioreaza din cauza unor defectiuni provenite din insuficienta rezistentei tesaturii si a cusaturii, din insuficienta rezistenta a colorantilor, etc. Produs procesat cu acordul clientului.

2. Exista posibilitatea ca obiectele cu captuseli, intarituri, gulere, mansete, buzunare, etc. foarte murdare si/sau tocite sa nu poata fi curatate foarte bine. Se va comunica clientului posibilitatea ca produsul sa pastreze un aspect murdar dupa predetasare si curatare/spalare. Hainele, care au ca sistem de prindere un arici, se pot scamosa in timpul procesului de curatare, societatea nefiind raspunzatoare pentru acest incident. Acestea vor fi trecute pe bonul de gestiune si se vor procesa cu acordul clientului.

3. In urma prelucrarii obiectelor de piele, cojoace, piele velurata si blana naturala acestea pot suferi modificari de culoare, pete sau se pot rupe datorita unor defecte de tabacire, tanare si vopsire, cauzate de un finisaj necorespunzator, motiv pentru care prestatia de curatat chimic a acestor obiecte se face pe riscul clientului si cu acordul acestuia.

4. Confectiile care nu poseda etichete cu recomandari de intretinere ale firmei producatoare, se primesc pentru prelucrare numai pe riscul clientului.

5. In cazul in care produsul este curatat conform etichetei firmei producatoare si se deterioreaza SC TOTAL WASH SRL nu raspunde pentru daunele cauzate . Clientul se poate adresa unui expert tehnic neutru.

6. In cazul deteriorarii obiectelor de imbracaminte in timpul procesului tehnologic din motive tehnice sau in cazul furtului prin efractie din unitate, constatat de organele de politie, in cazul in care clientul face / nu face dovada valorii produsului, SC TOTAL WASH SRL va stabili impreuna cu clientul valoarea despagubirii. Produsul despagubit ramane in posesia societatii.

7. Societatea nu este raspunzatoare pentru neexecutarea prestatiilor in termen, datorita unor cauze cum ar fi lipsa energiei electrice, lipsa presiunii apei, etc. In aceste cazuri se va afisa ziua cand poate reveni clientul.

8. Pentru pierderea sau distrugerea nasturilor, fermoarelor, pernitelor de umeri, a ornamentelor, precum si a obiectelor uitate in buzunar, indiferent de valoarea acestora, desfacerea lipiturilor confectiilor, societatea nu poate fi facuta raspunzatoare.

9. Restituirea obiectelor se face numai in baza prezentarii bonului in original. In cazul pierderii bonului produsul va fi eliberat in baza buletinului/ carte de identitate ( cu acordul clientului ) si a procesului verbal de predare – primire.

10. Eventualele obiectiuni trebuie facute in momentul ridicarii obiectelor. Reclamatiile ulterioare nu se iau in considerare. Pentru solutionarea reclamatiei produsul trebuie lasat la unitatea prestatoare, exceptie facand covoarele la care pot fi facute obiectiuni in 24 ore de la ridicare numai in baza bonului fiscal.

11. Obiectele neridicare in termen de 30 de zile se considera abandonate. Dupa 5 zile se percepe o taxa de 2.5 % din valoarea prestatiei pentru fiecare zi de intarziere.

12. Pentru pierderea produselor, despagubirea se va face in termen de 30 zile de la constatare in functie de gradul de uzura.

13. SC TOTAL WASH SRL isi rezerva dreptul de a refuza obiectele ce prezinta grad de uzura avansat sau emana mirosuri dezagreabile.

14. Simbolurile folosite la marcarea caracteristicilor : S – material sintetic sau amestec cu fibre sintetice; U – obiect uzat sau rupt, ciupit; FG – prestatie fara garantie; P – material patat; R – retur.

15. Termenul de predare la client a covoarelor este de maxim5 zile lucratoare ( nu se iau in considerare zilele de sambata, duminica si sarbatori legale ), pentru obiectele din piele, cojoace, piele velurata, blana naturala sau sintetica termenul de predare la client este de maxim 7 zile lucratoare ( nu se iau in considerare zilele de sambata, duminica si sarbatori legale ).