Despre angajații noștri
30 ian.
Posted by:  Marina

Membrii Familiei Total Wash: cum arată ziua de lucru a angajaților

Total Wash e un business de familie și va rămâne astfel. Cu siguranță, familia noastră s-a extins. De aceea, am stat de vorbă cu angajații noștri și i-am intrebat ce îi motivează să fie parte din familie și cum arată ziua de lucru.

De la primele ore ale dimineții, când se pregătesc utilajele și se planifică sarcinile, până la interacțiunile cu clienții noștri, fiecare moment este esențial în asigurarea unui serviciu de calitate. Vom vorbi despre cum menținem standardele înalte de calitate și despre ce înseamnă să fii parte din familia Total Wash.

Alătură-te nouă într-o călătorie prin culisele Total Wash și descoperă ce face ca ziua de lucru a angajaților noștri să fie împlinitoare.

Cum începe ziua la Total Wash

Primul lucru pe care îl face echipa este să deschidă casa și să primească clienții în centru. Și pentru că lucrăm de dimineață de la ora 8, nu poate să lipsească din rutină cafeaua. Între ceștile de cafea, echipa organizează șoferii pentru serviciul Home Delivery. Tot atunci se organizează și activitatea în centru, cu prioritățile respective.

Așadar, începe procesul de curățare a hainelor și implicit, procedura de spălare a covoarelor. Pe tot parcursul zilei, se fac înregistrări și predări de comenzi.

 

Relația cu clienții Total Wash

Ne tratăm angajați și clienții ca parte din familia noastră. De aceea, multora le știm numele și știm care e ziua în care vin să își lase hainele la curățat. Ba chiar mai mult, știm și ce produse vor aduce deoarece sunt clienți de mult timp și și-au format o rutină.

Probabil că multă lume se întreabă ce se întâmplă dacă un client nu își ia produsele de la noi, după ce le-am spălat. Ei bine, îi sunăm. Le amintim că au hainele gata curățate în centrul nostru și îi așteptăm să vină să le ridice.

Ne dorim să ne facem treaba cât mai bine și ne dedicăm timpul și atenția pe curățarea corectă a hainelor. Întâlnim cazuri în care hainele nu mai au etichetele interioare care indică metoda corectă de curățate. Din fericire, expertiza noastră ne permite să știm ce produse să aplicăm pe acel tip de țesătură.

Cu siguranță, am avut și clienți nemulțumiți. Însă după ce am discutat cu ei, au înțeles ce înseamnă munca noastră și cât de dificil este să cureți corect o haină, fără indicații și fără să faci greșeli.

 

Asigurarea calității: la ce avem grijă

Atunci când un client vine cu un produs pătat, identificăm acest lucru de la început. Recepția transmite mai departe produsul împreună cu informația legată de pată și prioritatea de curățare. Colegii de la spălătorie tratează pata corespunzător, apoi introduc produsul în mașina de spălat.

În zona de călcare, colegii sunt atenți la gradul de curățare a petei și felul în care reacționează țesătura. Ulterior, mențiunile legate de pată sunt transmise către client și regăsite pe bonul comenzii.

Dacă pata nu a ieșit de pe produs, știm deja din etapa de călcare, iar când clientul vine după produs, rămâne la latitudinea sa dacă dorește să insistăm cu produsele de curățare. Astfel, noi înștiințăm despre riscul de a folosi produse mai agresive. Dacă este de acord, întoarcem comanda înapoi în etapa de spălare.

 

Motivația Total Wash: de ce să fii parte din familia noastră

Suntem o echipă mare, frumoasă și unită. Apreciem corectitudinea pe care fiecare membru al echipei o oferă față de ceilalți și promptitudinea în a ajuta și oferi răspunsuri. Ne place ca atmosfera în spălătorie să fie una de familie: plăcută, apropiată, respectuoasă și prietenoasă.

Știm că fiecare membru al echipei noastre aduce un aport mare în procesul de lucru și știm că fiecare este important și special în felul său. Ne place să ne ajutăm reciproc și ne bucurăm că reușim să ducem ajutorul și în exterior, la partenerii noștri.

Colaborăm cu asociații care aduc la curățat produse pe care le donează către centre de plasament sau sate defavorizate. Chiar și clienții noștri se implică în această mișcare și aduc adesea pentru donație hainele pe care nu le mai poartă.

Grija este una dintre cele mai mari valori ale noastre, iar acest lucru se vede în tot ceea ce facem. Grija pentru haine, pentru oameni, fie ei angajați, colaboratori sau clienți, dar și grija pentru mediu. Așadar, ne implicăm activ în educarea angajaților cu privire la reciclare, dar și a clienților. Le recomandăm să vină la noi cu umerașele primite anterior pentru a le putea utiliza de mai multe ori.

Vrei să fii și tu parte din familia Total Wash? Descoperă interviul dintre Raluca și Gela, iar dacă te regăsești, trimite-ne CV-ul tău!

 

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Post Comment